Alla inlägg den 1 april 2011

Av Emelie - 1 april 2011 21:58

Denna dagen kunde inte bli bättre. Hade bara engelskalektion i en timme eftersom att jag skulle på ett möte och när jag väl återvände till Borås så gick jag och Moa och åt på thai silk och åt deras dundergoda thaibuffé. På frisörlektionen rullade jag och de andra tjejerna tegelstenspermanent vilket gick superbra, fast lite mer övning skulle ju inte skada. Jag hjälpte även Patricia att applicera en röd intensivtoning/inpackning i Emelies hår så det var en toppenlektion. Efter skolan var vi och handlade och då tog jag och drack en energidryck så när jag kom hem var jag helt vild och var tvungen att hitta på något vettigt att göra så jag var duktig och drog iväg släpvagnen upp ifrån lera vilket var väldigt tungt och jobbigt, sedan så bytte jag även däck på bilen, nästan på helt egen hand dessutom. Det var nästan som ett träningspass att byta däck. Det krävs mycket kraft för att få väck alla muttrar som nästan har limmats fast utav allt salt ute på vägarna.

Pappa är kanske inte den bästa på att ta bra bilder men här är beviset på att jag kämpade på och bytte däck på våran bil.
 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Emelie och jag pluggar till frisör på John Bauergymnasiet i Borås. Jag bloggar om allt mellan himmel och jord.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards